Alla inlägg under februari 2010

Av klara - 3 februari 2010 14:24

 

Ge mig. Nu. Från Monki. Sjukt sugen! Hilan försenar simningen.. Buhu. Kan man bada med korvar?

Av klara - 3 februari 2010 12:46

Inatt drömde jag om mitt hår. Igår var första dagen jag tvivlade på dreadsen. Och inatt drömde jag om en fluffig sidbena. Som denna.

Det är en liten inre kamp, men jag vet att det är okej, och jag vet att det är bra som det är. Jag är inte missnöjd, jag ångrar ingenting, bara en liten saknad sådär. Det kan också bero på det osnygga vädret, som gör att man är extra ful. Jag vill ha sommar! Och vara brun och snygg.


Idag är det iaf D-dag och jag sitter här och skriver på mitt dumma arbete om kvinnomisshandel. Kl 14 ska jag simma med Hilan. Ska bli riktigt skönt, var sjukt längesen. Har riktigt bra planer att snacka med Hillan om. Sommarplaner. Mumma.

Av klara - 2 februari 2010 18:46

Har suttit här i säkert en timme och kollat på utbildningar efter gymnasiet. Sjukt ångestfyllt. Den folkhögskolelinjen jag ville gå flyttades till långt-upp-i-landet och nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra. Buhäää. Jag börjar nästan gråta nu. Och ansökan till Musikhögskolan verkar SKITSVÅRT. Ange stycke du valt till ditt kompinstrument (piano): Björnes magasin-theme. Bra Klara. Jag tror inte det blir någon musikhögskola för mig. Ärligt talat. Är det ens värt att plugga in grejer på 3 veckor?


Jag hade i alla fall en mysig fika & stadsvandring i snöstormen med Hilan. Det var bra. Jag hade nästan glömt bort henne medan hon var sjuk. Inte helt ok. Men nu finns hon i färskt minne igen! Som tur är.


Fan. Råkade titta på pappret där jag skrev upp utbildningarna som verkade helt okej. Fick ångest igen. Och om jag inte börjar skriva det där samhällsarbetet snart blir det ingen utbildning alls. SYND.

Av klara - 2 februari 2010 11:00

 

Idag kör jag Gina Tricot from top to toe!


Nu ska jag rusa till dagens första och enda lektion, som ligger högst upp i hela skolan, inte helt okej.

Av klara - 1 februari 2010 21:59




Av klara - 1 februari 2010 21:15

Nu är det en ny och fräsch månad, tänka sig så fort tiden går. Denna månaden var ju tänkt att vara sockerfri, men det failade redan i morse. Satt och åt frukost med Hugo, när vi plötsligt insåg att vi hade ätit sylt. Oops. Får anstränga stenhårt från och med nu! Annars har det varit en helt okejdag, mys med Hugan, gehörslektion & Lukkanlektion. Nu blir det duschen, och sen Paradise Hotel! Sjukt störigt med korvarna, har ett serum och en supermysig hårinpackning som jag inte kan använda längre. Båda är sjukt dyra dessutom. Blö.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards