Alla inlägg den 28 februari 2010

Av klara - 28 februari 2010 20:43

Sundaynight ska spenderas hemma hos prins Hugo med chips. Han ska få måla mina naglar, och han ska få peppa mig inför imorgon. Nervbreaking.


Hittade äntligen kamerasladden, under soffan, så nu får ni en försenad bild från sångkonserten, suddig men fin ändå


Imorgon blir det ingen skola för Klaratiaras del. Ska föreläsa om övervikt på Vipan med Hillan, Adam & Hugo. Gutt! Pengar rullar in, det går bra nu.

Av klara - 28 februari 2010 16:57

Idag är sorgens dag. Sista lovdagen. Jag har stängt in mig under pippi-täcket och tänker inte gå nånstans. För ett tag sen var jag lite sugen på att gå ut, men det känns avlägset numera. Fast det har varit ett bra lov. Jag är mycket nöjd. Och det är bara 4 veckor kvar till nästa! Tjalala!


Torkelz @ Musik Direkt imorgon 19.00 Drömde mardrömmar. Drömde att David bestämde sig för att strunta i sticket och tog slutackordet istälelt. Fy vad jag är nervös. Rädd, naken och en smula exposed också. Kom och kolla när jag exposar mig på Mejeriets stora scen. 30 riksdaler får ni punga ut för att se mig i Alexandras mamas nyårsklänning och svinfula klackskor! På köpet får ni David i backslick, Andrea sjungandes tersstämmor, Alexandras läckraste danssteg, Hugos smörigaste min och Johannes lökigaste pianosolo. Kom dit. Det är värt det.


Nu blir det lammkött och klädprovning/golvstädning. I kombo!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards