Alla inlägg den 14 februari 2010

Av klara - 14 februari 2010 19:45

 

Snön låg mjuk och orörd runt huset. Alla sov utom Victoria, som satt och tittade på stjärnorna. Hon hade försökt att sova, men hon kunde inte. hon tänkte på Lille Skutt, hennes kanin. "Stackars Lille Skutt", tänkte hon, "alldeles ensam ute i det kalla vintervädret". En ensam tår rann ner för hennes kind. Tårarna tog sedan inte slut. Hon blev gråaktig på kinderna, för hon hade inte tvättat av sminket den kvällen, sminket från festen som hade blivit så misslyckad. Harald som Victoria gillat, satte sig på kaninen, som Victoria gillat så mycket. Död, finns inte mer. Tänk att det var så svagt. Victoria suckade och lade sej ner i sängen och somnade. Hon vaknade upp till en ny dag i sitt liv. Men denna dagen utan Lille Skutt...


av Hillevi, Klara, Ida, Agnes, Sara & Bea

3

Av klara - 14 februari 2010 14:48


Tre namn du går under:
1. Klair
2. Klassmama
3. Klaratiara

Tre saker som skrämmer dig:
1. Sniglar
2. Djur i största allmänhet
3. Kvinnomisshandel

Tre saker du har på dig:
1. Spymf-tröjan
2. Pälstofflan
3. Mina juicy rosa-mjukisbyxor!

Tre sanningar:
1. Jag är inte bra på att skriva superbra samhällsarbeten
2. Jag är nervös inför Musik Direkt, om 2 veckor och 1 dag
3. Jag har jätteont i halsen, och jag har sångkonsert på onsdag

Tre av dina "hobbys:
1. Sjunga
2. Leka med mina musikalbarn
3. Fika

Tre saker du verkligen, verkligen vill ha:
1. Lov
2. Sommar
3. Något att göra efter sommaren

Av klara - 14 februari 2010 13:50

 

Rosa velourmjukisbyxor & lurvas-fötter

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards