Alla inlägg under mars 2010

Av klara - 30 mars 2010 21:45

Håhåjaja, nu haver jag kommit hem och tjänat 2000 kronor. Vi åkte nattåg och sov inte alls många timmar på vägen dit, och sen hade vi 2 föreläsningar på måndagen, och åt superlyxig skolmat med jättefint salladsbord! Sen sov vi på vårt fina hotell, vi var aströtta och nästa dag åkte vi hem. I korthet. Haha. Nejmen det var fett! Rik och glad är jag nu. Och ett gött gäng var vi ju också. Så nu ska jag sova. Och vara hemma. Fine!

Av klara - 28 mars 2010 20:27

23.15 går tåget som ska ta oss till Hallstahammar och Västmanland. Har inte packat än, har inte duschat, har inte förberett mig mentalt en sekund. Men det blir nog bra. 2000 kronor för 2 dygn. Känns ok! Haha!


Har firat påsk med min lilla familj på sommarstället i helgen. Påskharen kom med ett påskägg, en tröja och en chokladhare. Snellt av honom. 


I fredags var jag på den fantastiska föreställningen med underbara Mia Skäringer. Vilken kvinna! Fräsch och rolig och duktig på att sjunga är hon också. Riktigt bra! Plus att hon är jävligt snygg också!

  


Mumma!


Nej, nu myser jag & mama framför Parlamentet, och snart ska jag ta tag i mitt liv. Jag lovar att blogga bättre. Jag lovar att börja träna. Etcetra! Ha ett bra lov, jag ska frysa ihjäl i norra Sverige.

Av klara - 24 mars 2010 15:46

Min inspiration är nere på zero. Jag stressar mig igenom de små dagarna, hinner knappt blogga. Jag är så trött. Är i sjukt behov av lov, tur att påsken kommer snart. Påsklovet bjuder på Mia Skäringer-monolog, påskfirande på sommarstället, Versus-turné till Hallstahammar och lite projektarbetesredovisning. Det blir bra. Hoppas att det bjuder på mycket sömn och god mat och godis också!


Imorgon ska jag på hemligt möte i Malmö, luncha med mama, shoppa byxor med mig själv och göra naglarna (?), har hört att det kan vara roligt. Gör det mest för ett sluta bita de stackars naglarna, och det kostar 150 kronor. Helt okaj.


Så, inom kort blir det cykelfärd till Kulturskolan och kören!

Av klara - 21 mars 2010 00:55

Jag skriver aldrig något djupt längre.


Kanske är jag inte djup alls nåt mer nu. Eller är jag så djup att jag blir grund. Kanske ska jag inte visa den djupa sidan av mig på offentlig plats i en blogg. Kanske ska jag bara blotta mina djupa sida när det är mörkt och när jag litar på personen jag pratar med.


Det känns rätt mycket som i nian det här. Fast med en öronbedövande ångest också. I nian skulle jag visserligen lämna något och börja på något nytt, men då var jag tacksam och glad över att äntligen få lämna. Nu gör det ont. Nu sliter det i mig. Jag vet inte vad jag ska överhuvudtaget. Vad jag vill lång elelr kortsiktigt. Men jag vet ju att det löser sig. Frågan är om jag vill att lösningen ska heta Ludvika och ha 30 minusgrader året om.

Av klara - 20 mars 2010 21:20

Idag betalade jag & Hugo mängder av pengar för att pyssla sushi!


Typ 50 sushi blev det


Mumma!


Nu är vi supermätta men glada och nöjda och tittar på Körslaget!

2,5

Av klara - 20 mars 2010 12:56

Idag firar jag & världens bästa prins 2,5 år. Det är långt tid. Vi firar med chips, sushi, strömavbrott och Solsidan!


Puss fina darling!

Av klara - 15 mars 2010 21:03

Har haft en grymt lång dag idag. Sov sjukt dåligt, drömde att Andrea låg på mitt golv. Gick upp, åt frukost, cyklade till skolan, hade ensemble, hetsåt korv stroganoff, cyklade till sjukhuset och påbörjade min behandling mot mina eksem som jag ska göra 3 ggr i veckan i 6 veckor, sjukt jobbigt. Tillbaka, klagade lite hos Karin Stavne, gymnasiechefen, körlektion, gehörslektion, Lukkanlektion som gick grymt bra, hem och käka mat och titta på pinsamma Saltön. Nu sitter jag i mjukisdressen och dricker favvo-téet Kvällsro från Friggs.

 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards