Alla inlägg under april 2011

Av klara - 22 april 2011 17:40

Fint det är att vara i Lund, att vara i en instängd källare och repa dansband, att sitta ute i 20 grader, att vara på sommarstället med min galna matriark-släkt, att göra en dalahäst i marsipan. Och nu; åka till Hugos sommarställe i helt andra änden av Skåne.

Av klara - 19 april 2011 10:46

Ska på mitt livs första formella arbetsintervju, och har därför inköpt mitt livs första formella skjorta.


        


Du vet att du vill ha mig.

Av klara - 16 april 2011 15:51

Har haft en grym vecka i Luddis, tränat, spelat in till ett hemligt projekt, legat kickad i solen på en filt, sjungit folkmusik, promenerat mitt i natten, pratat om saker jag inte pratat om på hundra år, skickat in hundra papper till olika skolor, insett hur mycket skånska jag faktiskt pratar, och sånt fint. Åkte bil hela dagen igår, och missade tåget från Växjö med 15 sekunder, men kom hem tillslut. Och nu är jag hemma i Lund med världens finaste mama. Äter lammgryta och jordgubbar, har köpt en sjal som påminner mig om A och en skjorta (uttalas skjotta), och blommor till min fina brorsdotter som ska ha teaterföreställning imorgon. Kickass-tjejen!

Av klara - 11 april 2011 19:05

A. Har haft 5 nätter i hennes närvaro, med henne en liten bit nedanför mig, har vaknat upp i allmän uppvaknande-ångest varje dag med henne, i mitt rum som bara är kaos av alla kläder och täcken. Somnat mitt i bra samtal. Vilken brud va!


Denna helgen. Åkte på en liten tripp till Malungs folkhögskola med den andra musiklinjen på skolan. Skitkul! Fylld med dalmål, folksång, kycklinggryta, generositet, promenader, pizza, lift, shots, dans och musik. Fint.


Hemresa. På fredag knökar vi in oss 4 pers i T's bil och åker hem till söder. Åh. 11 dagar i Lund. Bra!


Träningsvärk i magen. Bra och smärtsamt.


Solen. Som skiner som en galning över Brunnsvik. Vad galet det är hur mycket bättre man faktiskt mår. Och ännu varmare lär det ju vara i mittLund.

Av klara - 3 april 2011 21:43

Såhär kan det se ut en söndagkväll i hotellrummet utan pojkvän och med inspiration


 

Av klara - 1 april 2011 13:31

Har köpt ett tjusigt armband från coola Sofia som designar och skapar smycken, och alla pengarna går raka vägen till Hjärtebarnsfonden. Kolla in på heartgeneration!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards