Alla inlägg den 15 juni 2009

Av klara - 15 juni 2009 20:06

Hej kära ni, nu ligger jag här i Pulan igen, som vanligt och är på jakt efter en "grekisk-gudinne-klänning", tycker jag skulle sitta fint nu sådär inför Grekland. Tyvärr segar internet sig ganska mycket, så det är sjukt segt. Ska nog dra ut på den lilla staden imorgon och shoppa lite!


Jag var sjukt nöjd med Sushin! Det är ju ändå gott, skulle haft lite mer soya och lite mindre sjögräs, så hade allt varit finfint. Men det var mys i gräset och gott och allt. Glad Klair :)


Nu ska jag kanske ta mig samman och städa mitt rum medan alla andra leker i Botan. Eller något i den stilen, lite choklad hade inte suttit fel. Eller spenat! Haha, ja vi får se hur det blir. Puss & kram!

Av klara - 15 juni 2009 13:13

Hej kära läsare, och välkommen till Sommarlov àla Klair. Nu har jag haft Sommarlov i tre dagar, och jag har inte gjort någonting överhuvudtaget. Och det känns sjukt bra. Jag har mest legat här i Paula, myst lite med Hugo, ätit massa onyttig mat och så. Det är det bästa med att det regnar på lovet, man slipper ha pressen att vara ute.


Ja, idag skall väl följa de andra mönsterna från föregående dagar. nejmen jag ska faktiskt äta lunch med Hugo, sushi ska det bli. Har sjukt splittrade känslor för sushi, men ska försöka lära mig att gilla det idag. 


Annars har jag egentligen otroligt mycket att göra inför torsdag, när jag åker bort i 2 veckor till Kreta. Typ köpa grejer och skriva en packlista. 


Och, innan jag slutar, största nyheten som ingen får missa, Stina-Lee är gravid! 


Over and out. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards