Alla inlägg den 9 juni 2009

Av klara - 9 juni 2009 21:40

Glömde att skriva om klippningen innan, men det gick finfint, ingen skillnad, eller jo, det är väldigt rakt klippt. Gillar inte, varför gör alla frisörer det på mig? Synd att det inte var Gulletussan i Mia & Klara som klippte mig, men min frisör var också trevlig, och hon slutade allt med att göra en helt random frisyr på mig.


 

Otrolig skillnad. Har på mig en klänning jag fick av mami, från BikBok :)

Av klara - 9 juni 2009 18:29

Hej bloggen, här kommer ett inlägg i vågrät läge, direkt från Paula faktiskt, under Pippi-täcket. Vilken asjobbig dag detta är, för att citera Eva Nazemson, eller Kräk-Eva som hon ju numera går efter, säger jag "jag måste bara tala om för dig, jag har mensvärk". Fyfan, vad jag vill vara kille idag. Det gör så jävla ont och det går inte att koncentrera sig på något annat (jo Top Model och andra slö-program) och jag har cravings efter samtlig mat, helst pizza, eller thaimat. Som tur är finns det här klippet som jag kan kolla på hur många gånger som helst och det är fortfarande lika roligt. Tur!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards