Alla inlägg den 24 februari 2009

Av klara - 24 februari 2009 16:13

Nu har jag varit fantastisk duktig! Jag har varit på lunds fina badhus Högevallsbadet (som förövrigt vars namn Hugos morfar har kommit på) och simmat! 1000 meter, faktiskt! Hela paketet med dusch och dit cykling och alltihop tog mig bara 1 timme och 1 kvart! Jag är strålande glad, men när jag kom hem skakade jag av hunger, så nu vräker jag i mig mat och tittar på Top Model! Hörs senare allihopa!

Av klara - 24 februari 2009 07:39

Godermorgon kära läsare och välkomna till Klair's test!


Idag har jag valt att testa Coop Smoothie frukter i påse (ananas-mango-papaya, och sen mixar man med apelsinjuice)

Såhär ser lilla påsen ut! I påsen finns det fyra påsar med portionspaket med fryst frukt.


Såhär fräsch såg jag ut när jag testade den, det var alldeles nyss, jag hade de här kläderna på mig


Bedömning: Jo, om man följde anvisningarna blev det typ som barnmatspure, så imorgon ska jag nog testa med bara en halv påse. Men det smakade mkt frukt, och känns ganska nyttigt och matigt. Fast det smakade lite för mycket juice, men det kan jag ju tyvärr inte skylla Coop för. Ett stort plus att färgen matchade snyggt med min Spymf-tröja!


Betyg: 3,5/5

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards