Alla inlägg den 23 februari 2009

Av klara - 23 februari 2009 21:49

Hej igen bloggen! Nu sitter jag i min fina säng och lyssnar på Mikael Wiehes nya skiva. Intressant.


När jag & Mojjan kom till dansen var det ingen mer där, bara ett fåtal tanter som dansade magdans.. Så vi får se, det verkar jättekonstigt, jag som var så pepp. Men jag & Mojjan handlade massor av mat istället, och därför lagade jag en mkt intressant wok.


 

Klair och kokosmjölken. Ni ser här hur pepp jag var!


Här har ni min fina wok, gjord på en påse frysta grönsaker och en burk kokosmjölk. Det ser otroligt äckligt ut, men var ganska gott. Observera att för att ta denna bilden var jag tvungen att luta datorn över hela grytan, jag var skitnervös att tappa den mitt i spenat-och-kokos-röran.


Nu ska jag strax hämta upp lite tvätt så att jag kan få bädda min säng, läsa psykologi och sen sussa sött i Paula. Det var ett tag sen jag sov i henne, och framförallt ensam. Det kommer bli tomt :( Hoppas att ni får en fin kväll/natt! Puss och gos!

Av klara - 23 februari 2009 17:33

Nu kära bloggen är det äntligen dags! Om exakt 18 minuter kommer jag infinna mig på Medborgarskolan iförd sportbehå och hela kittet för att dansa latin! Ingen aning om vadd etta betyder, jag vet faktiskt ingenting om nånting, men jag lovar, ni får en update om hur det var ikväll! Puss så länge!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards