Alla inlägg den 10 februari 2009

Av klara - 10 februari 2009 23:29

Nu haver jag anslutit mig till de kändare bloggerskorna och skaffat mig nya glasögon!


 

Ganska ful bild, men jag orkade inte posa så länge. Enligt mig ser jag ut som en wannabe-intellektuell liten brud, Hugos mamma tyckte jag såg "söt" ut, och Hugos storasyster Clara sa "du ser så intellektuell ut som du är". Hmm, menar hon att jag ser intellektuell ut eller inte?


Nu ska jag iaf sova i min nybäddade Pippi/Paula-säng! Sovgott allihopa!

Av klara - 10 februari 2009 16:21

För tillfället är min blogginspiration inte så blomstrande tycker jag. Jag är ganska ointressant just nu kanske. Idag har jag iaf vaknat hos Hugisen, ätit frukost, sen var vi ute på stan och köpte present till Hugos pappa som fyller år imorgon, och jag köpte ett läppbalsam och ett supertråkigt kollegieblock till skolan. Letade efter en massa olika kläder, men hittade inget. Ska kolla runt lite på internet.


Jag är helt fantastisk på att låta bli att plugga matte. Har inte gjort nånting, och tänkte inte det heller, tänkte nätshoppa istället, och sen ska jag äta med min papi ikväll, så det lär ju inte bli så mycket gjort ikväll. Jo, jag ska hämta mina glasögon som har kommit! Så det ska ni få bilder på sen. Superspännande! Kram på er alla, nu ska jag pyssla lite, haha!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards