Alla inlägg den 27 januari 2009

Av klara - 27 januari 2009 19:26

Jag sitter här i soffan med min rosa, juicy mjukisbyxor, och kollar på mina bloggarkollegor, såsom Bella, Nils, Kissie, Katrin, Stina & Kenza. Det är ju viktigt att inspireras av andra. Såhär skulle jag nog kunna uttala mig:


Bella: Bella smyger sig in i vårt undermedvetna och rör runt med en liten träslev. Utan att vi märker det. Det är läskigt, och det är farligt för mänskligheten, fast hon är smart egentligen.


Nils: Nisse är bäst, ingen protest! han skriver bäst, förutom djurfilmerna. Är trött på dom. Annars är han fin. Bäst var det när han åt julmat och hade tagit en bild på sin norrländska julkorv som såg ut som en kroppsdel som jag inte äger.


Kissie: I don't get it. Hon är lika gammal som mig, och hon ser otroligt mkt äldre ut. Hon dricker varje helg och lägger upp en massa bra bakistips. Hm, borde sluta läsa.


Katrin Zytomierska: Karin är min nya, eller snarare Katrins pappa är min nya. Han verkar sjukt skön. Katrin är öppen som fan, och det gör henne ball. Men det är ju inte precis något som man bryr sig om.


Stina-Lee: Åh nej, finns det något värre än sånna pinsamma videobloggar som hon gör? Fast hon verkar som en skön tjej, men det känns lite ytligt.


Kenza: Fattar inte riktigt grejen som som gör henne så fantastisk. Hon är snygg, men modellbilderna är inte så fina. Och hon gillar Tokio Hotel, så jag kan inte ta henne seriöst.


Klaratiara: Mm, fantastico, så intressant och bra. Som Sara sa en gång: Klaras blogg handlar om mat, godis & hennes pojkvän. Jag har en egoblogg, jag skriver bara om mitt eget arma liv. Men det känns helt okej ändå.


Slutsats: Frågan är; vad gör en bloggare till en bra bloggare? Ingen aning, men min vinnare är Nils. Och på andra Katrin. Om man inte räknar med mig själv alltså.


För att fortsätta på egotemat kan jag berätta att jag har det fetaste provet imorgon i ljudteknik som jag inte fattar någonting av. Som jag sa till Isak idag "tyvärr hade jag för mycket känslor igår, så jag kunde inte plugga". Amen det är så ibland, man måste kunna ta hand om sig själv innan man kan ta hand om något annat. Så nu ska jag hem till Hugo & äta glass, för jag har jätteont i min arma hals. Inte helt okej. Plus att jag har en arg mamma som inte förstår dealen med att blogga framför att plugga. Haha, puss på er alla!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards