Alla inlägg den 13 januari 2009

Av klara - 13 januari 2009 21:47

Min ensemble är värd flera tusen Powerking var, så som ni har stått ut med mig idag! 4 timmars rep, men det ger resultat! Vi är grymma!


Hugo, Hillan & Einar är också värda Powerking. Ville bara säga det också.

Av klara - 13 januari 2009 07:39

Godmorgon på er!


Har ni nångång varit med om att ni har fightats jättemycket mot en sak, verkligen gått in för att stoppa nånting, och sen plötsligt ändrat er och jobbat på andra hållet, och supportat den här grejen jättemycket? Jag har. Bara så ni vet. Jag gjorde det igår. Det är faktiskt sjukt att man är så anpassningsbar. 


Ja, idag är den en ny och glad dag, det är kolsvart ute, och jag har jätteont i halsen. Och jag har fortfarande ingen kalender, tappade bort min i slutet av förra terminen, och det är kaos nu, mitt liv är i min kalender. Väntar på att mamma ska komma ihåg att ta en från Malmö Högskola.


Nu ska jag äta frukost, och sen har jag en ganska tight dag framför mig med Kulturhistoria, matte,extra ensemble-rep (åh vad det ska bli kul att se), och cubase! Sen ska jag antagligen springa in på frisör-dropinet här över gatan! Ha en bra dag, pusshej!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards