Alla inlägg den 20 mars 2009

Av klara - 20 mars 2009 18:34

Min mamma leker präktig kökstant idag och har bjudit hem x antal kompisar (anta att x=5) för att laga massor av mat och kaka och hela kittet. Alltså en helt godtagbar för att gömma sig på sitt rum. Men, när jag tittade in på mitt rum tappade jag livslusten, för där var så jävla sunkigt, och kläder överallt på hela golvet, så nu sitter jag i vardagsrummet. Jättefint, ända tills det ringde på dörren och mammas vän skrek "så trääääävligt" med sin gällaste röst. Suck.


Jajaja, men jag har fikat med Hillan i 2,5 timmar, för vi väntade på Besmir. Mm, Espresso House is my friend. NEJ, Csn-kortet är min vän! Haha okej jag tröttnar på mig själv. Dagens citat iaf var när jag satt i en soffa på E-House och dinglade med armen vid fönstret och sa "ändå kul om min arm hade legat där, tänk att gå förbi och se en arm". Humor på otroooligt låg nivå. 


Och så ska jag bara ta upp en sak till. Twitter. I don't get it. Snälla fina ni, förklara om det är någon som förstår!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards