Alla inlägg den 11 mars 2009

Av klara - 11 mars 2009 11:52

Nu visade det sig att vara såhär; jag har ingen svenska idag. Och då kände jag; jag skiter i gympan, så börjar jag 13.40 Så nu har jag 2 timmar kvar. Perfekt! Jag har pluggat historia, tittat lite på tv, druckit té. Mkt bättre än att gå omkring på Spyken i 4 timmar!


I alla fall, jag surfar runt och kollar på mina kollegor i bloggvärlden, och känner inspirationen. T.ex av Saras blogg känner jag fotoinspirationen, hon tar alltid fina foton. Så jag tog min superdåliga kamera från Netto och gick runt i huset och kände inspirationen. Tänkte på att jag inte visat så mkt av min lägenhet för er. Så jag tänkte visa er små utvalda delar ibland!


Mitt fina silversmyckesskrin i silver som jag har fått av Mamma



Farfars gamla gitarr som jag äntligen lärt mig att stämma


Nu är det dags för Gehörsplugg! Harmonisering.. Pussen på dussen!


Av klara - 11 mars 2009 09:04


Jag ser riktigt töntig ut, men jag pluggar i alla fall!

Av klara - 11 mars 2009 08:01

Klara kravlar sig upp som en amfibie, klockan är 07.20, hon kämpar mot tröttheten, klär på dig, äter frukost, försöker hålla ögonen öppna, kollar in fronter (där man ser om lärarna är sjuka) där det står att lilla fröken psykologi inte är här idag. Attans, jag kunde ha sovit 1,5 timme till. Men nu är det bara att bita ihop och göra något ball av den här morgonen! Typ historia. Hmm, fan vad sur jag blir. Fast det är ju ändå skönt att bara sitta här och slöa i 2 timmar. Sen är det gympa. Jaja, nu ska jag hämta mitt té, ni lär ju se mig mer dessa timmar! Puss

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards