Alla inlägg den 29 november 2009

Av klara - 29 november 2009 20:25

Hej och förlåt för den fruktasnsvärt dåliga uppdateringen. Jag skäms, men ska bättra mig, lovar. Här får ni i alla fall en liten update om vad jag fick i present!


2 halsband, 2 armband, cK-klocka, 1 par örhängen (snaaart ska jag ta hål, när jag finner modigheten), ett ljus som luktar gott, Body Butter brazil nut, ängelpepparkaksform & en biljett till Mia Skäringers nya show!


 

Teckningar från mina brorsbarn & hillevi, änglatavlor


 

Tunika och leggings! (vad som skulle varit med här men inte är det är ett par pälstofflor, visar senare!)


Och en fantastisk dimlampa, ni som läst min blogg länge kanske minns att jag hade en som gick sönder. Ni andra, det är en otroligt harmonisk lampa som det kommer dimma ur!


Idag har jag & Hugo varit på bio och sett "Luftslottet som sprängdes", mycket bra. Jag tyckte nog bäst om 2an. Fast att 3 var bra. Mama har åkt till Riga och kommer hem på torsdag, men jag som 18-åring ska väl klara mig själv? Hoppas ni har det bra, så ska jag uppdatera bättre i veckan, lovar!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards