Alla inlägg den 11 november 2009

Av klara - 11 november 2009 15:18

Idag när jag gick in i mitt trapphus låg det en bild på vårt element bredvid hissen, fasttejpad på en tidning som har legat där ett tag. Det var en blyertsteckning av ett ansikte som var väldigt fint laminerad. Medan jag väntade på hissen (ja, jag tog hissen) såg jag att det var jag på bilden. Paniken, någon har varit i mitt trapphus och lämnat en egenritad bild på mig, lik som fan också. Tillslut hittade jag en ledtråd i ena hörnet, det stod leverans. Tillsammans med Hillan som jag ringde upp i panik kom vi fram till att det var fina Flillan som ritat bilden, läs hennes och My's blogg här!

Felcia är jätteduktig på att rita, nu ska bilden raka vägen upp på min vägg!


 

Lite dålig bild pga min konstiga blixt eller vad det är. Tack Flillan! Nu ska jag packa!

Av klara - 11 november 2009 10:13

Sitter på källbo i väntan på att min sånglektion ska börja och spelar Spindelharpan. Ja, man har så roligt som man gör sig som min kloka mamma brukar säga. Talet gick bra, alla skrattade och det var jag glad för. Retorik är faktiskt jätteroligt, ett tag ångrade jag mitt val, det gör jag verkligen inte längre. Så det rekommenderar jag! Gillar min lärare jättemycket också. Det är sinnes vad denna datorn går långsamt, det är nästan inte värt att spela Farmville för det är så segt. Vi hörs senare, när jag är uppe i packtagen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards