Alla inlägg under oktober 2009

Av klara - 27 oktober 2009 10:39

Hej bloggen, en ny och fräsch dag har nalkats och om exakt 21 minuter ska jag infinna mig hos min bror. Jag har i skrivande stund endast 2 handdukar på mig och börjar så smått misstänka att jag inte kommer komma i tid. Men, det blir en mysdag i skogen med min bror och hans familj, och ikväll blir det dubbeldejts-bowling med Johannes & Calorin! Hörs senare!

Av klara - 25 oktober 2009 20:06

Nu har jag ätit 100 våfflor med vispgrädde och hemmagjord jordgubbssylt. Min nya favoriträtt! Ska nart på bio med prins Hugo och se "Flickan som lekte med elden". Läskigt, men mysigt! Hoppas ni har en mysig söndagkväll, har ni inget att göra kan ni alltid kolla på Wallander-filmen som går på tv, den är bra! Puss skumbanana!

Av klara - 25 oktober 2009 15:02

Har upptäckt ny musik idag, det är alltid så mysigt. Hoffmaestro. Okej, skratta inte nu, men jag har verkligen trott att de var ett sånt "Upp med händerna får Stureplan"-band. Men icke! Klaratiara är nöjd och glad.


        

På St. Södergatan råder det superlov/söndag. Har inte gjort något vettigt på hela dagen, och planerar inte heller att göra det. Mama har köpt ett våffeljärn som är lite suget på att bli invigt. Talk to you latero!

Av klara - 23 oktober 2009 18:28

Här har ni den!




Glöm sedan inte att rösta i min omröstning, och lämna gärna en kommentar!

Av klara - 22 oktober 2009 13:45

Igår var jag och min klass i Malmö och tittade på "Black Silk", en dansföreställning på Malmö Opera som var jättehäftig. Gillade den sjukt mycket. Gillade däremot inte mitt fysiska eller psykiska tillstånd överhuvudtaget, men som tur var är min klass full med underbara töser som var så snälla och söta så. Annelie fick mig att skratta så att sorge-tårarna blev glädjetårar, Amelia lärde ut några bra tips, och Hilan köpte brie-macka och cola till mig. Tack ladies!


Idag har jag varit på möte med gymnasiechefen för andra dagen i rad, väldigt intressant och nyttigt. Sen var jag hemma hos min pappa och matade min fina katt, för att pappa är i USA. Vilken liten raring hon är! Nu blir det att gå ner till Kjell & Company för att köpa en skiva, och sen retorik på skolan, via Humana som har superrea! Talk to you latero

Av klara - 20 oktober 2009 22:01



    

Den snygga frälsarkransen som sitter runt min arm idag!


Nu blir det duschen och snart maränger som står i ugnen! Hoppas ni har en cozy tisdagkväll


Av klara - 20 oktober 2009 15:57

Ja, efter den otroliga responsen med 2 kommentarer på förra inlägget blir det väl så att jag ska försöka skapa mig en videoblogg om ingen opponerar sig väldigt, vilket det inte verkar vara. Så vänta bara, så ska vi se hur pinsamt det blir!


Annars har min dag varit fylld med huvudvärk, information om framtiden från Syon, ensemblerep med otroliga pinsamheter och japans animé-film. Och dagen kommer fortsätta med en fika med Haso, mys! Är sjukt sugen på varm choklad som vanligt. Nu ska jag äta en rostad macka med keso! Talk to you latero!

Av klara - 19 oktober 2009 16:31

Jag känner bloggen behöver piffas upp lite. Borde jag börja videoblogga? Skriv en kommentar är ni rara!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards