Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av klara - 7 oktober 2009 16:07

Tänkte visa några bilder på mitt tjusiga nystädade rum (klicka på bilderna så blir de större)


1.                                2.                                         3.                                        

                  


   4.

   

5.                           6.                              7.

     


1. Jag och älskade Pippi-kudden

2. Mys på pianot, superfin Pippi-teckning av brorsdotter Vera

3. Mumsiga förvaringsburkar

4. Fina gardiner

5. Min tjusiga utsikt, observera bruden som går över gatan, väntade sjukt länge, hon gick långsamt

6. Obligatorisk piano-tangents-bild

7. Mammas fina batik-konstverk, och en del av the Almighty Paula-bed i hörnet!


Är sjukt kass på bloggagratis-design, så det blev lite sonkigt nu såhär första gången. Nu blir det kör! Superopepp. Ska fixa lite kallt te och muntra upp mig med :)

Av klara - 7 oktober 2009 14:28

Lagade supermat till mig själv, stekt lax med squash och grön paprika, och pratade i telefon med finahillan. Nu blir det städa som gäller!


   

Av klara - 7 oktober 2009 10:10

Idag har jag haft en lagom skoldag, började 8.20, slutade 9.20, sen var Ulla sjuk, så ingen sång för mig, alltså slutade jag! Perfekt dag, med en god cafeteria-kaffe från min kaffemogul Isak och en politiksnack-prommis med Valle. Kom hem, kollade mailen, vafan. Jag får Amy Diamonds nyhetsbrev. Vem fan har anmält mig? Jag sa genast upp prenumerationen. Inte helt okej. Nu blir det bloggläsande och allmänt chillande i soffan, och sen lite otrevlig Nutida Konst. Hörs senare!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards