Alla inlägg den 2 september 2012

Av klara - 2 september 2012 22:46

Ålrajt, nu har vi premiär här hos Klaratiara, både på bloggagratis-appen och blogg från Malmö. Direkt från Paula, numera stationerad i parkernas stad. Jag började i torsdags med att träffa min lilla mysiga klass på 8 personer och fick massa information, och på fredagen var det konsert och party på skolan, med snittar, fnitter, spännande samtal och nya bekantskaper. Asså hjälp vad fint. Är grymt sugen på att börja plugga igen, rivstartar med pianolektion imorgon kl 12, har alltså inte spelat piano på 1,5 år. Hej och hå.

Lägenhets-status: fantastisk. Har fått matbord, saknar soffa, har elefanter som hänger och en grym lampa. Paula på plats och muminmuggarna i skåpen. Mamma har gjort en högst provisorisk soffa ev en madrass med lakan på. Mysigt. Meny för veckan, check, noter sorterade, check. Kanoners! Nu ska jag göra mitt bästa för att sova 7 mil i timmen, minus = jäkligt lyhört, inget internet och vaktmästaren kommer hit kl 8 imorgon bitti. Sovmorgon nej tack.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards