Alla inlägg den 9 maj 2010

Av klara - 9 maj 2010 17:27

* Jag kom in på Brunnsvik. Jag älskar mig själv. Nu har jag nånting att göra efter gymnasiet, det är så jävla gött. Det var ett jättefint ställe med helt fantastisk mat, och det var supermysigt med papa och allt. Bra!


* Till följd av ovanstående händelse tror jag nu att jag slipper göra en fyrstämmig sats, plugga till religionsprovet eller vara närvarande på musikalveckorna, för jag behöver inga betyg, för jag har redan kommit in.


* Denna dagen. Fyfan. Mitt huvud känns som nånting stort som gör ont. Har inte gjort ett skit på hela dagen. Men nu ska jag gå och äta hos min bror! Bra och aktivt


* Min mamma har skaffat (snott?) en ny cykel till mig. Hon sa att den var prickig i alla världens olika färger. Hon ljög. Den är blå och röd, ni vet så att det skär sig riktigt mycket. Bild utlovas inom snar framtid. Men jag gillar den. Hatkärleken flödar.


* Hillan. What a goddess. Grattis till oss båda så att säga. Jag gillar dig

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards