Alla inlägg under oktober 2010

Av klara - 13 oktober 2010 19:28

Har haft en riktigt bra dag idag, har sjungit lite med min nyskapade vokalgrupp, dansat Zumba, ätit asgod mat och nu blir det mamas fantastiska äppelkaka och paradise. Bra dag bruden! Och bättre blir det, imorgon kommer prins Hugo hit (!!!) Så ni lär ju inte vara överdrivet uppdaterade i helgen...


Sunkig Klaratiara i nyinköpt mössa och rosa mjukis-set.


Av klara - 10 oktober 2010 22:42

Är tillbaka i skogen efter en sjukt mysig helg fylld med abborre, shopping, ont i fötterna, tjejsnack, kändisspaning, tunnelbaneåkning, uteliv, kattmat & världens bästa Aso. Tack min fina flicka för en mysig helg, för dina fina öron som lyssnar så bra och din mysfaktor. På köpet fick jag en lunch/fika med Hugo & en ball bussresa hem med kära Alexandra. Bra människor det där!


Nu tar vi nya tag, jag går och lägger mig före elva, det var ett tag sen jag gjorde det sist. Ny vecka, nya möjligheter. På torsdag kommer min käraste hit, och därför ska jag grundstäda mitt rum. Tur att jag äntligen får en anledning. Veckan bjuder också på mycket sång, kul!

Av klara - 7 oktober 2010 23:32

Rummet fyllt av känslor, te och Jeff Buckley. Resväskan fylld med tom plats för allt som jag hoppas på att hitta i Stockholm. Hjärnan fylld med berg- och dalbanan, längtan och hopplöshet. Imorgon bär mina vägar till Stockholm och min Aso. Fint! Jag, Alexandra & Calvin ska åka med vår lärare imorgon. Det blir mysigt. Har inte träffat miss Aso sen jag åkte från Lund. Den jobbiga kvällen när vi sa hejdå har jag inte tänkt på på väldigt länge. Och det är jag tacksam för, det var en jobbig kväll. Alla grät.


Nu, gå och lägg dig för fan Klara. Vakna upp till höströda träd och den vackraste sjön som finns. Till jazzintresse och nya kaffemaskiner. Till en helt fantastisk trumpetstämma och duett med Alexandra. Till bearnaisesås och bilresa med 3 bra människor. Till huvudstaden och en finkusin och en moster som bjuder på mat.

Av klara - 5 oktober 2010 00:56

- Att typ 20 av mina kompisar kommer hit och bor här i en vecka (ja, på mitt hotellrum) och bara chillar, hänger, spelar & festar med mig

- En jättestor drömfångare

- En person som vill städa mitt rum

- En midi-synth

- Egenskapen att inte behöva sova så mycket på nätterna så jag kan vara uppe och skapa när jag vill och slippa somna på varje lektion

- Power

- En biljett till Jul i Folkton i Grängesberg i jul

- Mat! Är SVINhungrig just nu

- Fräknar

- Ett höstlov

- En jättepersonlig och uttrycksfull röst


Tack söta bloggläsare!

Av klara - 2 oktober 2010 20:21

Helg på Brunnsvik, lugnt som en filbunke. Har varit kreativ idag, övat på min pianoläxa och skrivit 2 låtar, varav en instrumentell. Duktig tjej! Bara tagit det lugnt, precis som jag behövde det denna helgen.


Har tvättat, diskat och lagat mat, varit i Ludvika, ätit glass och spelat tv-spel. Nu blir det att hänga i en soffa nånstans med dunkande huvudvärk.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards