Alla inlägg under september 2010

Av klara - 7 september 2010 20:36

Idag har jag bestämt mig för att bara dricka svart kaffe. Anledning: inte så brudigt och mer hardcore. Det är så vi jobbar här i skogen. Resultatet av detta beslut var att jag hällde i mig kaffe för att "vänja mig", vilket i sin tur resulterade i att jag har varit totalt koffeinkickad i flera timmar. Hade så mycket överenergi så att jag var tvungen att jogga (!!!!!!!!) Alla som känner mig förstår hur mycket överenergi det måste vara. Men fan vad skönt det var! Och vilken inspirerande miljö att jogga i om man jämför med Stadsparken (no offence), men det var bredvid en sjö. Och i Svanetröjan dessutom! När jag var färdig joggade jag rakt ner i sjön och badade. Bra bruden!


SNYGGT!

Av klara - 5 september 2010 21:30

Idag har jag tvättat i den omöjliga lilla tvättstugan, med jättekonstiga tvättmaskiner och torktumlare. Men jag lyckades tvätta all kläder, lakan och handdukar utan att krympa nånting. BRA. Plus att jag har dammsugit, sorterat papper, gjort läxor, slutfört mitt inackorderingstilläggg (inte en dag för tidigt), packat upp och ner, vikt tvätt och höstpyntat mitt rum. En dag kommer jag bli en goodwife. Nej vad hemskt. Jag menar mest att det inte ser helt jävla mörkt ut på städ- och framtidshimlen för mig.


Efter att ha skypat med min underbart ömma moder ska jag ha lite spa-kväll med mig själv, duscha och fixa mig lite. Börjar ju fan bli höst i den här delen av landet, så här är ju så kallt! Behöver en värmande dusch. Tyvärr är min dusch fruktansvärt mesig. Men ändå! Imorgon tar vi nya friska tag med politisk debatt, kör, sånglektion och Bellman. Och riktigt mat. FYFAN vad jag är sugen på frukost. Ska hetsäta imorgonbitti.

Av klara - 4 september 2010 22:52

Pasta med smörstekta trattkantareller, yoghurt och spenat. Delicious! Denna kväll; långsam, förkyld och seg. Dålig komedi på 4an, nyponte med honung och mörk choklad.

Av klara - 4 september 2010 15:47

Vaknade och kände IDAG ÄR VI HURTIGA. Ut med dig i skogen, och kom fan hem med mat för kvällen quinnan!


 

Av klara - 2 september 2010 20:41

Deppigt. Oskar Linnros hela dagen, längtar hem, har ont i magen. Peppar inte halsflussens efterverkningar. Önskar att du var här. Önskar att det inte var så mörkt.

Av klara - 1 september 2010 22:18

Det är något vackert med längtan. Den känns verkligen. Den kramar sönder mina inre organ. Och jag kan inte säga att jag ogillar det. Det är något skönt med längtan. Smärta som man vet kommer att gå över.
Smärta som kommer att övergå till något fantastiskt. Till kärlek. Till välkommnande.









                                                  
                                                                Stulet.









Av klara - 1 september 2010 10:00

Har sovit en hel natt, wohooo! Vaknade klockan nio och kände: bättre. Jag tror fanimig att jag ska gå på gehörslektionen idag. 11.10 BRA! Dessutom är jag nästan lite hungrig för första gången. Hurra!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards