Alla inlägg under december 2009

Av klara - 17 december 2009 19:40

Jag har fixat alla musöron jag lovade, jag har en pulig brud bredvid mig som precis har varit mitt Ica-pizza-sällskap, jag har julmust. Jag är nöjd. Jag är bra, jag är bra, har du tid och pengar tralalala!


 

Av klara - 17 december 2009 16:06

Tittade på en av de absolut bästa filmerna jag vet. Alldeles själv, i sängen, med en ask Merci. Jag sjöng med, grät halva filmen och skrattade andra halvan. Vilken masterpiece den filmen är. Minns när jag såg den första gången på bio med mamma. Vi grät då också. Och det har jag gjort alla de 5 gångerna jag sett den. Mums. Det enda jag stör mig lite på är de svenska undertexterna i låtarna. Men det är förlåtligt, när allt annat är så underbart.




En liten dagens outfit också, KörslagetCrew-tröjan och jordgubbstäcke. Punkt.

Av klara - 16 december 2009 16:11

3 julklappar blev köpta av mig. Jag hade ju egentligen planerat att köpa alla idag, men så blev icke fallet. Men vet 3 till som jag ska köpa! Hade en väldigt mysig fika med papa också!


Hittade en underbar liten rostbrun baby här hemma som jag dressade mig i

    


Nu blir det That 70's show och mys i soffan!

Av klara - 16 december 2009 12:36

Vad det snöar! Fy vad mysigt, vilken kontrast till sommarbilderna jag lade upp igår! Idag är jag ledig, för de 2 lektionerna jag brukar ha på onsdagar är inställda. Skönt! Därför ska jag ut på stan och köpa julklappar, helt själv, haha. Men först ska jag låta pappa bjuda mig på lunch. Sen ska jag till banken också, har typ 3 olika ärenden. Gött!


  

Tjusig snöbild, tagen från mitt fönster!


Hörs senare darlings!

Av klara - 15 december 2009 22:45

Fast det är mysigt med snö och allt kan jag inte låta bli att sakna sommaren lite grann. Här är några av mina favorit-sommarbilder


   

     

Av klara - 15 december 2009 15:36

Toodels bloggen! Har haft en väldigt lugn och fin skoldag idag, vi har mest övat inför skolavslutningen på fredag, vi ska spela "Fairytale of New York", det blir nog bra tillslut. Nu ikväll ska jag på Spymfs julmiddag, alla som har hjälpt till får antingen middag, julklapp eller choklad! Det blir mysigt. Tar med mig kameran, får se om jag tar lite bilder till er!

Av klara - 14 december 2009 17:05

Okej, jag har bunkrat upp med 2 lussebullar, chokladmousse-tårta, äppelglögg, wail från en viss MySpace och pälstofflor. Det är dags att skriva färdigt Nutida Konst-brevet. Mitt mål är att skriva konstant i 2 timmar och 50 minuter, så jag kan belöna mig med Tila Tequila kl. 20.00 Gött!


Min dag har varit fin faktiskt, förutom stringsen på ensemblen. Men det var fint med promenad och trädtomater, och gehör. Och, det bästa, när jag kom hem hade jag fått brev från Skatteverket, var sjukt nöjd, jag skulle ju lägga till ett namn, men det sjukaste. de hade stavat fel på Lupiña, så det stod Lupiño. VAFAN. Det vill jag ju inte heta. Måste ringa dit imorgon. Buhu :(


Nu kör vi så det ryker!

Av klara - 14 december 2009 09:35

är att äta risgrynsgröt med kanel till frukost! 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards