Alla inlägg under september 2009

Av klara - 20 september 2009 17:30

 

2 underbara år med dig min bästa guldprins!



Av klara - 19 september 2009 00:23

Jag längtar tills mitt dumma fula hår blir så långt att det kan täcka mina bröst. Den dagen de kan de, lovar jag er en bild. Det har varit mitt mål hur länge som helst, men det dumma håret växer lika långsamt som en snigel.

håret (blå klänning)  

Vi är inte vänner, jag & håret


Nu ska jag somna in i Paula, alldeles ensam. Hoppas på en fin dag imorgon, då ska jag sjunga Att angöra en brygga med min vackra pojkvän kompandes på dragspel. Kärlek!

Av klara - 18 september 2009 15:20

 

Fan vad jag gillar henne, Anna Anka, som Aftonbladet sa "hon har delat upp Sverige 2 läger, de som älskar henne och de som hatar henne". Hon är helt otroligt underhållande, och hennes ideal är så sjuka. Svenska hollywoodfruar är definitivt mitt nya favoritprogram!


Idag fyller min tjusiga moster Margareta år, så det blir middag där och mumsmums kaka. Annars har det varit en sjukt chill fredag, sitter här i soffan och äter kakor, jajaja det går bra med inget socker-dieten, tittar på Tyra Banks-show, snart blir det Top Model!



Av klara - 17 september 2009 22:14

Mitt liv är fullt av saker just nu, som FarmVille, alcogel, huvudvärk, spymf-tider, hot-mail, Sverigedemokrater och annat som gör livet glatt. Tyvärr är bloggen prio 957 på min priolista. Det är jättetråkigt, jag önskar att jag vore en aktivare människa som var ute och joggade var och varannan dag och åt fullkorn hela dagarna. Och som somnade sött i sin säng kl 22.00 varje afton. Jag är inte sån, tyvärr, jag är mer åt det här hållet:

 

Imorgon har jag massa hemliga uppdrag att utföra. Jag är otroligt hemlig just nu. Nej det är jag inte, mer trött. Jag tror jag ger upp alla tankar på att duscha ikväll, får göra det imorgon bitti. Jag slutar trots allt 11.20 på fredagar.  Jag är sugen på en glammig helg. Kulturnatten är glammig just. Vi får la se. Nu ska jag lägga mig i Paula och känna att det är okej. Och somna in till de ljuva tonerna av Unni Drougges vackra röst. Sov så gott!

Av klara - 14 september 2009 18:03

Toodels bloggen, idag hände någonting som inte har hänt på 1,5 år, jag träffade nämligen min fina storebror Jens som bor i Washington med sin familj. Var där påsken 2008 och har knappt pratat med honom sen dess. Så det var väldigt fint att träffa honom igen, han hade med sig Donuts från Washington flygplats, sjukt gott, och sen fick jag en fin present:

 

En Obama-musmatta, haha. Tyvärr har jag ingen mus till min dator, så jag tänkte ge den till min mamma, och sen fick jag en CIA-mugg.


Men nu funderar jag på att åka tillbaka till Washington på sportlovet kanske, mest för att ta chansen. Får se hur det blir!


Nu ska jag faktiskt gå och simma med min dunkande huvudvärk. Tänkte prova om det går att simma utan att doppa huvudet, pallar inte blöta ner det och så ska det lukta klor och allt. Ha det fint so long!

Av klara - 12 september 2009 16:27

Hej fina läsare, jag hoppas att ni vet vilken dag det är idag. Nämligen Geologins dag! Så dagen till ära var jag och min kära fader på en helt fruktansvärt tråkig föreläsning (läs: lökig Powerpoint) om jordbävningen i Skåne. Jag fick 2 stiftpennor iaf, och pappa bjöd på fika, så det var ju absolut värt det, och en hittade jag en gorgeous sjal som jag ska köpa mig trots den utgiftsfria månaden :)


 

Och nu sitter jag i min soffa och gosar med FarmVille som vanligt, och snart är det Top Model på tv och det gillar Klair! Ikväll är det Mexico-ferre hemma hos Alex, det blir nog ehm, charmy! Kanske tar med mig kameran om jag känner mig så. Så nu ska jag först titta på Top Model, sen käka lite mat med min mama, och sen kanske snygga till mig lite á la Mexico. Hur fan gör man det? Haha. Vad ska ni göra ikväll?

Av klara - 11 september 2009 20:13

Hej dumma bloggen som jag egentligen tycker om. Jag är inte fantastiskt på att uppdatera, men det är okej. Nu är det fredagskväll, och jag ligger som en slanggurka i min soffa och slötittar på Idol och hetsar mig själv med FarmVille på facebook. Jag har otroligt ont i huvudet som vanligt, och har falafelcravings. Som tur var ringde jag min Hilla och nu ska vi raka vägen till Kebabhuset, och sen Alex och filmkväll, det var ju tur, annars skulle jag kanske ha växt in i min soffa. Ha en fin kväll!

Av klara - 10 september 2009 10:55

Jag spenderar nästan hela mina dagar här inne, fast nu sitter jag på Ullas kontor och väntar på att hennes lilla sångelev ska bli fördig så vi kan ha prejektarbetes möte. Sen ska jag äta jättemånga schnitzlar helt ensam i matsalen, sen ska jag hem och förbereda mig lite inför Lukkan, sen retorik och sen är det Lukkan-lektion. Ska bli superkul att få träffa de små liven igen! Ska få 3 nya i min grupp idag, trevligt trevligt. Kanske bloggar från Lukkan! Det kan ju vara kul!


Yeee, nu kom Ulla ut, så nu blir det hardwork! Puss & kram på stan!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards