Alla inlägg den 25 december 2008

Av klara - 25 december 2008 21:56

Sitter i min lilla soffa med mina 4 feminina kusiner, den femte och enda med manligt kön är hos lilla flickvännen. Vi tittar på "The Wedding planner" och jag blir bara argare och argare för jag tycker att den är dålig. Men jag har ätit moster Annas julkakor, så det blev lite bättre då!


Imorgon blir det julkakor hos mammas faster, och grönkål med alla kusinerna, och sen kommer min lilla darling hem. Mm, har saknat honom! Nu var reklampausen slut, och tråkigt nog måste jag fortsätta titta! Puss på er läsarna!

Av klara - 25 december 2008 13:20



 


Haha, denna fina actiondockan fick jag av min bror i Usa i julklapp! Jag ville att han skulle kunna prata, och säga "Yes we can" också, men det kan han inte. Men jag är nöjd ändå, han står i min bokhylla nu!


Annars var julaftonen ganska som den brukar, mycket släkt, mycket mat, mycket julklappar! Jag är nöjd, absolut! 


Idag är nog världens segaste dag, har knappt rest mig från sängen, bara ligger här med en kopp te och läser i mina julklappsböcker. Har bara en liten plan för idag, att byta julklappar med Åsa & hennes familj, så det blir en slappedag idag. Ska ev. gå upp och hämta lite julgodis sen! Puss & kram!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards