Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av klara - 30 oktober 2008 20:43

Idag har jag haft en väldigt fin dag med min fader i Danmark. Vi började i kph, chillade sen över till louisiana, där jag aldrig varit, och tittade på Manga. Shit, jag gillar verkligen inte Manga, men den andra utställningen var jättefin! Sen åkte vi till helsingör och åt mat, och åkte färjan hem! Mkt trevligt, och jag köpte te på min nya favoritaffär, Systrarna Grene, och gula vantar & ett linne som pappa valde, haha! 50 danska kr för ett par vantar & ett linne är ju ändå billigt!


Nu sitter jag hos min Guldprins och bloggar, medan Guldprinsen läser Pippi Långstrump för sin lillebror. Hade en fruktansvärd cykeltur hit, cykeln gick sönder på halva vägen. Men nu är jag här!


Tråkigt nog ringde jag min bror, och det visade sig att jags ka åka skridskor imorgon! Fyfan vad ballt, jag har inte gjort det sen typ femman! Jag känner att Peppe Eng kommer "skrida" med mig!


Annars imorgon ska jag faktiskt på något sådant glamouröst som premiärfest på Jesus Christ Superstar med järngänget (Hugo, Hillevi, Alex, Mamma, 2 mostrar & 3 kusiner) imorgon kväll, det ska bli skitkul! Har INGEN aning om vad jag ska ha på mig, kanske mammas gröna klänning, eller inget alls kanske? 


Ojoj, nu kommer prinsen i egen hög person! Puss & hej - leverpastej!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards